Ezek az általános szerződési feltételek a következő szakaszokat tartalmazzák:
- Felhasználási feltételek
- Szállítás
- Regisztráció és azonosítás
- Adatvédelmi irányelvek
- Sütik
- Szerződésfelmondási és reklamációs űrlapok
A "TOPCASE 2007" KFT. ADATVÉDELMI SZABÁLYZATA
Információk a személyes adatok kezelőjéről:
A "TOPCASE 2007" Kft. a Bolgár Köztársaság Kereskedelmi Törvénykönyve alapján bejegyzett vállalat, UIC szám: 205220205, székhelye és irányítószáma: Szófia, Neofit Rilski utca 54 A, e-mail cím: support@topcase.hu, telefon: 0879 364 401.
A céget ügyvezetője, PETKO EMILOV BOCHAROV képviseli.
A személyes adatainak felhasználásának okai és céljai
Személyes adatait a következő indokok alapján kezeljük:
● A köztünk és Ön között létrejött szerződés, az abban foglalt kötelezettségeink teljesítése érdekében;
● Az Ön kifejezett hozzájárulása – a cél minden egyes esetre külön kerül meghatározásra;
● Ha jogi kötelezettség áll fenn;
A következő bekezdésekben részletes információkat talál személyes adatainak kezeléséről, attól függően, hogy milyen jogalap alapján kezeljük azokat.
SZERZŐDÉS TELJESÍTÉSE VAGY SZERZŐDÉS ELŐTTI KAPCSOLATOK KERETÉBEN
Személyes adatait szerződéses és szerződés előtti kötelezettségek teljesítése, valamint az Önnel kötött szerződésekben foglalt jogok gyakorlása érdekében kezeljük.
Az adatkezelés céljai:
● személyazonosságod megállapítása;
● az Ön kérésének kezelése és végrehajtása, valamint a megkötött szerződés végrehajtása;
● szerződéskötésre vonatkozó javaslat elkészítése;
● számla elkészítése és elküldése az Ön által igénybe vett szolgáltatásokról;
● az Ön számára szükséges átfogó szolgáltatás nyújtása, valamint az igénybe vett szolgáltatásokért járó összegek beszedése;
● levelezés fenntartása a leadott megrendelésekkel, a kérések feldolgozásával, a problémák jelentésével stb. kapcsolatban
● értesítés mindenről, ami az Ön által igénybe vett szolgáltatásokkal kapcsolatos;
● illegális vagy a vonatkozó szolgáltatásokra vonatkozó feltételeinket sértő tevékenységek észlelése és/vagy megelőzése;
Az ezen az alapon kezelt adatok:
Az Önnel kötött szerződés alapján a szerződéses viszony típusára és tartalmára vonatkozó információkat, valamint a szerződéses viszonnyal kapcsolatos egyéb információkat kezeljük, beleértve:
● személyes elérhetőségek – telefonszám,
● azonosító adatok – teljes név, szállítási cím, e-mail cím;
● e-mailek, levelek, információk a hibaelhárítási kérelmeiről, panaszairól, kéréseiről, sérelmeiről;
● egyéb visszajelzések, amelyeket Öntől kapunk;
● hitel- vagy bankkártyaadatok, bankszámlaszám vagy egyéb banki és fizetési információk a teljesített kifizetésekkel kapcsolatban;
● információk az oldalunkon végzett tevékenységeiből
● demográfiai adatok
A fenti személyes adatok kezelése kötelező számunkra ahhoz, hogy megköthessük és teljesíthessük Önnel a szerződést. A fenti adatok megadása nélkül nem tudnánk teljesíteni a szerződéses kötelezettségeinket.
Személyes adatokat harmadik feleknek adunk át
Személyes adatait harmadik feleknek adjuk át, fő célunk a minőségi, gyors és átfogó szolgáltatás nyújtása. Személyes adatait csak akkor adjuk át harmadik feleknek, ha megbizonyosodtunk arról, hogy minden technikai és szervezési intézkedést megtettünk az adatok védelme érdekében, és szigorú ellenőrzést igyekszünk gyakorolni e cél elérése érdekében. Ebben az esetben továbbra is felelősek vagyunk adatainak bizalmas kezeléséért és biztonságáért.
Személyes adatokat a következő kategóriájú címzetteknek (adatkezelőknek) adunk át:
● postai szolgáltatók és futárcégek;
● olyan személyek, akik megbízásból karbantartják a személyes adatok feldolgozásához használt és a vállalat tevékenységéhez szükséges berendezéseket, szoftvereket és hardvereket
● különböző területeken tanácsadási szolgáltatásokat nyújtó személyek.
Mikor töröljük az ezen az alapon gyűjtött adatokat?
Az ezen az alapon gyűjtött adatokat a szerződéses viszony megszűnését követő 5 év elteltével töröljük, függetlenül attól, hogy a megszűnés oka a szerződés lejárta, a felmondás vagy egyéb ok.
SZABÁLYOZÁSI KÖTELEZETTSÉGEK TELJESÍTÉSE ÉRDEKÉBEN
Jogi kötelezettségünk lehet a személyes adatainak kezelésére. Ilyen esetekben kötelesek vagyunk elvégezni az adatkezelést, például:
● a pénzmosás elleni intézkedésekről szóló törvény szerinti kötelezettségek;
● a fogyasztóvédelmi törvényben foglaltak szerinti, távértékesítéssel és üzlethelyiségen kívüli értékesítéssel kapcsolatos kötelezettségek teljesítése;
● a Fogyasztóvédelmi Törvényben előírtak szerint tájékoztatás nyújtása a Fogyasztóvédelmi Bizottságnak vagy harmadik feleknek;
● tájékoztatás nyújtása a Személyes Adatvédelmi Bizottságnak a személyes adatok védelmére vonatkozó jogszabályokban előírt kötelezettségekkel kapcsolatban;
● a számviteli törvényben, az adó- és társadalombiztosítási eljárási törvénykönyvben és más kapcsolódó szabályozási törvényekben előírt kötelezettségek, a törvényben előírt számviteli nyilvántartások vezetésével összefüggésben;
● a bíróság és harmadik felek tájékoztatása a bíróság előtti eljárás keretében, az eljárásra alkalmazandó szabályozási jogszabályok követelményeivel összhangban;
● Életkor ellenőrzése online vásárláskor.
Mikor töröljük az ezen az alapon gyűjtött személyes adatokat?
A törvényi kötelezettség alapján gyűjtött adatokat töröljük, amint a gyűjtésükre és tárolásukra vonatkozó kötelezettség teljesítésre került, vagy megszűnt. Például:
● a számviteli törvény alapján a számviteli adatok tárolására és feldolgozására vonatkozóan (11 év),
● a bíróság, az illetékes állami hatóságok stb. felé történő tájékoztatási kötelezettségek a hatályos jogszabályokban foglalt okokból (5 év).
Adatok harmadik feleknek történő átadása
Amikor törvény kötelez minket erre, személyes adatait átadhatjuk az illetékes kormányzati hatóságnak, természetes vagy jogi személynek.
AZ ÖN BELEEGYEZÉSE UTÁN
Személyes adatait ezen az alapon kizárólag az Ön kifejezett, egyértelmű és önkéntes hozzájárulása alapján kezeljük. Nem számítunk semmilyen hátrányos következményre, ha megtagadja személyes adatainak kezelését.
A hozzájárulás a személyes adatai kezelésének külön jogalapja, és az adatkezelés célja abban van meghatározva, és nem fedi át a jelen szabályzatban felsorolt célokat. Amennyiben megadja nekünk a vonatkozó hozzájárulást, annak visszavonásáig vagy az Önnel fennálló szerződéses viszony megszűnéséig, az alapvető személyes adatainak részletes elemzésével megfelelő termék-/szolgáltatásajánlatokat készítünk Önnek;
A mélyelemzés egy olyan elemzési módszer, amely lehetővé teszi nagy mennyiségű adat feldolgozását statisztikai modellek és algoritmusok, valamint személyes adatok felhasználásával járó eljárások, valamint azok pszeudonimizálásának és anonimizálásának folyamatai révén, trendekkel és különféle statisztikai mutatókkal kapcsolatos információk kinyerése érdekében.
Az ezen az alapon kezelt adatok:
Ennek alapján csak olyan adatokat dolgozunk fel, amelyekhez Ön kifejezett hozzájárulását adta. A konkrét adatokat eseti alapon határozzuk meg. Az adatok jellemzően a következőket tartalmazzák:
● E-mail
● Telefon
● Cím
● Nevek
Adatok harmadik feleknek történő átadása
Ennek alapján adatait marketingügynökségeknek, a Facebooknak, a Google-nek vagy hasonló szervezeteknek adhatjuk át.
Hozzájárulás visszavonása
A megadott hozzájárulások bármikor visszavonhatók. A hozzájárulás visszavonása nincs hatással a szerződéses kötelezettségek teljesítésére. Ha a fent leírt módok bármelyikével vagy mindegyikével visszavonja a személyes adatok kezeléséhez adott hozzájárulását, személyes adatait és információit a fent meghatározott célokra nem használjuk fel. A hozzájárulás visszavonása nem érinti a visszavonás előtti hozzájáruláson alapuló adatkezelés jogszerűségét.
A hozzájárulás visszavonásához csak a weboldalunkat kell használnia, vagy egyszerűen csak elérhetőségeinket kell megadnia.
Mikor töröljük az ezen az alapon gyűjtött adatokat?
Az ilyen alapon gyűjtött adatokat az Ön kérésére vagy az eredeti gyűjtéstől számított 6 hónap elteltével töröljük.
ANONIMIZÁLT ADATOK KEZELÉSE
Nem statikus célokra, azaz olyan elemzésekhez használjuk az adatait, amelyekben az eredményeket csak összesítjük, és ezért az adatok névtelenek. Ezen információk alapján lehetetlen azonosítani egy adott személyt.
Az adatai anonimizálhatók is. Az anonimizálás az adattörlés alternatívája. Az anonimizálás során minden személyazonosításra alkalmas elem/az Ön azonosítását lehetővé tevő elem visszafordíthatatlanul törlődik. Nincs jogi kötelezettség az anonimizált adatok törlésére, mivel azok nem minősülnek személyes adatnak.
Miért és hogyan használunk automatizált algoritmusokat
Részben automatizált algoritmusokat és módszereket használunk az Ön személyes adatainak feldolgozásához, hogy folyamatosan fejlesszük termékeinket és szolgáltatásainkat, valamint a lehető legjobban az Ön igényeihez igazítsuk azokat. Ezt a folyamatot profilalkotásnak nevezzük.
Hogyan védjük a személyes adatait
A vállalat és ügyfelei adatainak megfelelő védelme érdekében végrehajtjuk a személyes adatok védelméről szóló törvényben előírt összes szükséges szervezési és technikai intézkedést.
A vállalat szabályokat vezetett be a visszaélések és a biztonsági incidensek megelőzése érdekében.
Az adatai feldolgozása, továbbítása és tárolása során a maximális biztonság érdekében további védelmi mechanizmusokat, például titkosítást, álnevesítést stb. alkalmazhatunk.
Harmadik felektől kapott személyes adatok
Előfordulhat, hogy más felhasználóinktól kapunk Önről személyes adatokat.
Fogyasztói jogok
A weboldal minden felhasználója a bolgár és az európai uniós jogszabályokkal összhangban minden jogot élvez a személyes adatok védelméhez.
A felhasználó a kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül, vagy e-mail címünkre küldött üzenettel gyakorolhatja jogait.
Minden Felhasználónak joga van:
● Tudatosság (a személyes adatainak az adatkezelő általi feldolgozásával kapcsolatban);
● Hozzáférés a saját személyes adataihoz;
● Javítás (ha az adatok pontatlanok);
● Személyes adatok törlése (az elfeledtetéshez való jog);
● A személyes adatok adatkezelője vagy -feldolgozója általi kezelésének korlátozása;
● Személyes adatok hordozhatósága az egyes rendszergazdák között;
● Tiltakozás személyes adatainak kezelése ellen;
● Az érintett jogosult arra is, hogy ne terjedjen ki rá az olyan, kizárólag automatizált adatkezelésen – ideértve a profilalkotást is – alapuló döntés hatálya, amely rá nézve joghatással járna, vagy őt hasonlóan jelentős mértékben érintené;
● Bírósági vagy közigazgatási jogorvoslathoz való jog az érintett jogainak megsértése esetén.
A felhasználó kérheti a törlést, ha az alábbi feltételek valamelyike teljesül:
● A személyes adatokra már nincs szükség azokhoz a célokhoz, amelyekből azokat gyűjtötték vagy más módon kezelték;
● A felhasználó visszavonja az adatkezelés alapjául szolgáló hozzájárulását, és az adatkezelésnek nincs más jogalapja;
● Az adatfelhasználó tiltakozik az adatkezelés ellen, és nincs elsőbbséget élvező jogalap az adatkezelésre;
● A személyes adatokat jogellenesen kezelték;
● A személyes adatokat törölni kell az adatkezelőre vonatkozó uniós jog vagy tagállami jog szerinti jogi kötelezettség teljesítéséhez;
● A személyes adatokat gyermekeknek nyújtott információs társadalommal összefüggő szolgáltatásokkal kapcsolatban gyűjtötték, és a hozzájárulást a gyermek felett szülői felügyeleti joggal rendelkező személy adta.
A felhasználó jogosult korlátozni személyes adatainak az adatkezelő általi kezelését, ha:
● Vitatni a személyes adatok pontosságát. Ebben az esetben az adatkezelés korlátozása arra az időtartamra vonatkozik, amely lehetővé teszi az adatkezelő számára a személyes adatok pontosságának ellenőrzését;
● A feldolgozás jogellenes, de a Felhasználó nem szeretné a személyes adatok törlését, hanem ehelyett azok felhasználásának korlátozását kéri;
● Az Adatkezelőnek már nincs szüksége a személyes adatokra adatkezelés céljából, de a Felhasználónak szüksége van azokra jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez;
● tiltakozik az adatkezelés ellen, amíg megállapításra nem kerül, hogy az adatkezelő jogos indokai elsőbbséget élveznek-e a Felhasználó érdekeivel szemben.
Hordozhatósághoz való jog.
Az érintett jogosult arra, hogy a rá vonatkozó, általa egy adatkezelőnek rendelkezésére bocsátott személyes adatokat tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban megkapja, továbbá jogosult arra, hogy ezeket az adatokat egy másik adatkezelőnek továbbítsa anélkül, hogy ezt akadályozná az az adatkezelő, akinek a személyes adatokat a rendelkezésére bocsátotta, ha az adatkezelés hozzájáruláson vagy szerződéses kötelezettségen alapul, és az adatkezelés automatizált módon történik. Az adathordozhatósághoz való jog gyakorlása során az érintett jogosult arra is, hogy – ha ez technikailag megvalósítható – kérje a személyes adatok adatkezelők közötti közvetlen továbbítását.
Tiltakozáshoz való jog.
A felhasználók jogosultak tiltakozni személyes adataik kezelése ellen az adatkezelőnél. Az adatkezelő köteles megszüntetni az adatkezelést, kivéve, ha az adatkezelést olyan kényszerítő erejű jogos okok bizonyítják, amelyek elsőbbséget élveznek az érintett érdekeivel, jogaival és szabadságaival szemben, vagy amelyek jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez kapcsolódnak. A személyes adatok közvetlen üzletszerzés céljából történő kezelése elleni tiltakozás esetén az adatkezelést haladéktalanul meg kell szüntetni.
Panasz a felügyeleti hatóságnál
Minden Felhasználó jogosult panaszt benyújtani személyes adatainak jogellenes kezelése esetén a Személyes Adatvédelmi Bizottsághoz vagy az illetékes bírósághoz.
Nyilvántartás vezetése
Nyilvántartást vezetünk azokról az adatkezelési tevékenységekről, amelyekért felelősek vagyunk. Ez a nyilvántartás az alábbiakban felsorolt összes információt tartalmazza:
● az adminisztrátor neve és elérhetőségei
● az adatkezelés céljai;
● az érintettek kategóriáinak és a személyes adatok kategóriáinak leírása;
● azon címzettek kategóriái, akikkel a személyes adatokat közölték vagy közölni fogják,
● beleértve a harmadik országbeli címzetteket vagy nemzetközi szervezeteket;
● ahol lehetséges, a különböző adatkategóriák törlésének határideje;
● ahol lehetséges, a technikai és szervezési biztonsági intézkedések általános leírása,
Ezt a személyesadat-védelmi szabályzatot a "TOPCASE 2007" Kft. fogadta el és hagyta jóvá 2018.07.20-án.
SZABÁLYOZÓ HATÓSÁGOK
A "TOPCASE.BG" tevékenységét szabályozó hatóságok a Fogyasztóvédelmi Bizottság /CPC/ és a Személyes Adatvédelmi Bizottság (CPDP), a következő koordinátákkal:
A CPC esetében:
• Weboldal: https://kzp.bg/kontakti
• tel.: 0700 111 22
• e-mail cím: info@kzp.bg
• cím: Szófia, Slaveykov tér, 4A szám, 3., 4. és 6. emelet
CPDP esetében:
• Weboldal: https://www.cpdp.bg/
• tel.: 02/91-53-518
• e-mail cím: kzld@cpdp.bg
• cím: Sofia 1592, 2 Prof. Tsvetan Lazarov Blvd.
VITÁS FELADATOK
A fogyasztók igénybe vehetik az európai online vitarendezési (ODR) platformot, amely a következő címen érhető el: / http://ec.europa.eu/odr / – egy egységes hozzáférésű portál, amely lehetővé teszi az EU-ban a fogyasztók és kereskedők számára, hogy rendezzék a közöttük felmerülő vitákat.
A fogyasztók és kereskedők közötti alternatív vitarendezés (ADR) egy önkéntes alapon lebonyolított, bíróságon kívüli békéltető eljárás.
Az általános békéltető bizottságok segítenek a fogyasztók és a kereskedők közötti megállapodás elérésében az áruk adásvételére és szolgáltatásnyújtásra vonatkozó szerződésekkel kapcsolatos vitákban,
Az általános békéltető bizottságokat regionális alapon jelölik ki, és illetékesek a "TOPCASE.BG" és a Felhasználó közötti viták rendezésében.
Általános Békéltető Bizottság a Fogyasztóvédelmi Bizottság mellett, amelynek székhelye Szófiában, működési területei pedig Szófiában, a Szófiai régióban, a Kjusztendil régióban és a Pernik régióban találhatók; Az Európai Unió tagállamainak elismert alternatív vitarendezési szerveinek összesített listája a következő címen található: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.adr.show